Two Circles zmieniło właściciela
Agencja marketingu sportowego i technologii - Two Circles - zmienia właściciela. Większościowym udziałowcem został Bruin Sports Capital.
Nowojorska firma nabyła agencję od giganta reklamowego WPP, który pozostawił sobie jednak mniejszościowy pakiet akcji.
Two Circles, założona w 2011 roku, specjalizuje się w analizie danych i wykorzystywaniu ich do kształtowania strategii biznesowej i programów marketingowych. Posiada 180 pracowników w biurach w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Szwajcarii.
W portfolio klientów znajdują się między innymi National Football League, Premier League, UEFA, Formuła 1, czy tenisowy Wimbledon.
Co ważne, Two Circles kooperuje z Bruin od 2017 roku jako marketingowy oddział OverTier, stworzony przez Bruina do obsługi NFL Game Pass.
W przeszłości WPP samo było udziałowcem Bruin. W ubiegłym roku została sprzedana firmie The Jordan Company, która niedawno połączyła siły z CVC Capital Partners.