Blachotrapez w skokach narciarskich
Grupa Blachotrapez rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim, jako sponsor polskiej reprezentacji skoków narciarskich.
Umowa obowiązuje do końca sezonu 2019/20 z opcją automatycznego przedłużenia. Już w ten weekend polscy skoczkowie wystartowali w konkursie Pucharu Świata w Niżnym Tagile z reklamą producenta z Rabki-Zdroju, a w TVP podczas transmisji skoków mogliśmy zobaczyć bilbordy z życzeniami świątecznymi, składanymi w imieniu producenta systemów rynnowych KROP.
– Nasze zaangażowanie w skoki narciarskie ma szczególny wymiar. W tej dyscyplinie Polska jest krajem mistrzów. Kamila Stocha, Piotra Żyły, Dawida Kubackiego czy Macieja Kota nie trzeba nikomu przedstawiać . Sezon zimowy od lat należy zdecydowanie do nich. Całe pokolenia spotykają się przed ekranem telewizorów, by współdzielić sportowe emocje. Takie spotkanie są nam szczególnie bliskie. Trzeba przyznać również, że Kadra A dostarcza Polakom najbardziej pozytywnych doświadczeń – komentuje Renata Skawska, współwłaścicielka firmy.
– Bardzo cieszymy się z podjęcia współpracy z nowym partnerem. Firma Blachotrapez przez najbliższy sezon będzie wspierała naszych skoczków w drodze po najwyższe cele. Dla nas jest to kolejny krok do tego, aby zapewnić naszym reprezentacjom w skokach narciarskich wszystko to, czego potrzebują. Natomiast dla naszego nowego Partnera jest to kolejna szansa na promocję własnej marki poprzez sport, a skoki narciarskie są przecież jedną z najpopularniejszych dyscyplin w Polsce. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że zarówno dla polskich skoków narciarskich, jak i dla firmy Blachotrapez, rozpoczęta współpraca przyniesie wiele korzyści – podkreśla Apoloniusz Tajner, prezes Polskiego Związku Narciarskiego.
– Sport jest wyrazistym elementem długofalowej strategii marketingowej Grupy Blachotrapez. Od lat wspieramy polskich sportowców w ich uczciwej rywalizacji na arenach całego świata. Stawiamy na profesjonalistów, takich jak obrońca Kamil Glik i piłkarze Reprezentacji Polski, Wspieramy również młode talenty – młodzików z Piłkarskiej Akademii Wierchy Rabka oraz siatkarki SMS Dalin Myślenice. W sportach zimowych patronujemy lokalnej drużynie hokejowej Podhale Nowy Targ. W ten sposób wspieramy ważne idee, nie tylko biznesowe, ale również społeczne: pasje naszych pracowników, kontrahentów i klientów – wyjaśniał Rafał Michalski, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Blachotrapez.
W ramach umowy z Polskim Związkiem Narciarskim Blachotrapez, jako jedyny producent w branży pokryć dachowych i rynien, w swoich działaniach marketingowych może posługiwać się tytułem oficjalnego "Sponsora Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich" oraz specjalnym logotypem kompozytowym. Firma może w swoich działaniach posługiwać się wizerunkiem zawodników w strojach reprezentacyjnych. Znak marki będzie widoczny na nogawce kombinezonów wszystkich skoczków reprezentacji podczas oficjalnych zawodów. Nie zabraknie również konkursów, w których klienci marki będą mogli wygrać bilety i inne atrakcyjne nagrody związane z tą współpracą.