16.07.2011 10:06

Jak można wykorzystać futbol?

Brytyjski magazyn „i-D” dedykowany modzie, muzyce i kulturze młodych ujawnił nowy spot. Dominuje w nim piłka nożna, ale w ciekawym ujęciu.

Wideo powstało z okazji promocji nowej strony internetowej pisma. Młodzi ludzie grają na typowym szkolnym boisku, ale nie są przy tym ubrani w typowe piłkarskie ciuchy. Nic z tych rzeczy. Prezentują obecne trendy mody. 
 
Magazyn „i-D” został założony przez projektanta i byłego dyrektora artystycznego słynnego „Vogue” – Terry Jones`a. Od tego czasu minęło 21 lat, a „i-D” trzyma się mocno.
 
Warto, nawet z ciekawości, zapoznać się z filmikiem, którego tytuł brzmi "Kick Ups". Pokazuje on bardzo ciekawe, ciągle mało popularne w Polsce, podejście do promocji.

 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński