Jak sprzedaje się czas reklamowy na Super Bowl?
Można powiedzieć, że to pytanie z tytułu powinno być retoryczne. Oczywiście, czas reklamowy znów sprzedaje się dobrze.
Na ten moment, o czym informuje Fox Sports, wyprzedano już 80 procent reklam przy transmisji z przyszłorocznego finału NFL Super Bowl. To oznacza, że sieć sprzedała 60 z 77 dostępnych miejsc reklamowych.
Wydarzenie zaplanowano na 2 lutego 2020 roku na Hard Rock Stadium w Miami Gardens.
Ile to wszystko kosztuje? Dużo. Firmy, które nabędą dwie 30 sekundowe reklamy płacą po 5,5 mln dolarów. Z kolei ci, którzy tylko jedną 30 sekundową muszą liczyć się z opłatą na poziomie 5,6 mln. Rok temu w stacji CBS te stawki wynosiłī odpowiedni 5,1 i 5,3 mln.
Seth Winters zapewnia też, że kwota może wzrosnąć. Otóż jak tłumaczy wiceprezes ds. sprzedaży sportowej w Fox Sports o pozostałe 17 miejsc rywalizuje 25 reklamodawców.
Trzeba także pamiętać, że teraz będzie mniej reklam w trakcie finału, bo po cztery na kwartę. Jeszcze w poprzedniej edycji było to o jedną więcej.