Leroy Sané na czele niemieckich sportowców
Nike po raz pierwszy stworzył dedykowaną na rynku niemiecki kampanie w ramach hasła „Just Do It”.


Spot o tytule "Helden” został wyreżyserowany przez Johna Hillcoata i jest formą uhonorowania niemieckich sportowców, którzy ciężko pracują na boisku, jak i poza nim, w tym wspierając swoje społeczności.
Według Nike, piłkarz Manchesteru City i reprezentacji Niemiec, Leroy Sané, przewodzi nowej generacji niemieckich sportowców. Prócz niego w reklamie pojawiają się Léon Schäfer (lekkoatleta) i Zeina Nassar (bokserka). Działania promują hasło „Nigdy nie robisz tego tylko dla siebie”, które ma podkreślić jednoczącą siłę sportu.
Muzyka oparta jest na utworze „Heroes” napisanego przez Davida Bowiego i Briana Eno w aranżacji Hansa Zimmera.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Prorosyjskość Crvenej Zvezdy: Serbowie chcą ugościć Rosjan na belgradzkiej Marakanie
Dyrektor generalny Crvenej Zvezdy Belgrad, Zvezdan Terzić, oświadczył, że chętnie zobaczyłby Rosjan grających na stadionie tego klubu. Sportowcy z kraju, który jest agresorem w wojnie toczonej za naszą wschodnią granicą, mogliby tam trenować i rozgrywać mecze.



