08.09.2019 13:44

Chelsea szuka nowego sponsora głównego

Według angielskich mediów Chelsea FC, czołowy klub Premier League, rozpoczęła rozmowy z potencjalnymi sponsorami głównymi.

Londyńczycy weszli w ostatni rok umowy sponsorskiej z Yokohama Tyres. Pięcioletnia współpraca opiewała na 200 mln funtów i była drugą co do wielkości w momencie zawarcia. Od tego czasu została przyćmiona przez sześciu rywali ligowych.

Według „The Athletic” strony ponoć rozmawiały o przedłużeniu kontraktu po 2020 roku podczas przedsezonowego tournee po Japonii. Wydaje się, że mając wiedzę po tym spotkaniu klub rozpoczął poszukiwania.

Warto pamiętać, że w 2016 roku Chelsea zawarła prestiżowy kontrakt z Nike o wartości 60 mln funtów za sezon. W poprzednim roku Hyundai za reklamę na rękawkach zapłacił 50 mln za sześcioletnią współpracę. Można być zatem spokojnym, że znajdzie się chętny, by zająć miejsce japońskiego producenta opon.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński