LaLiga z kryptowalutami
Hiszpańska LaLiga zaprezentowała GCOX, globalną giełdę kryptowalut, jako swojego pierwszego sponsora w sektorze kryptowalut i blockchain.
Firma z siedzibą w Singapurze, która została założona w 2017 roku, podpisała umowę sponsoringową obejmującą Azję i Bliski Wschód.
GCOX zapewni swoim klientom ekskluzywne produkty oraz usługi, aktywacje społecznościowe, pakiety hospitality, i tak zwane doświadczenia, których nie da się kupić.
LaLiga poinformowała, że partnerstwo pozwala jej poczynić dalsze postępy dzięki strategii internacjonalizacji.
Ivan Codina, dyrektor zarządzający LaLiga na Azję Południowo-Wschodnią, Japonię, Koreę Południową i Australię, powiedział: – To partnerstwo stanowi znaczący krok w zakresie naszej strategii w Azji. Chcemy wdrożyć długoterminowy plan, który nie tylko pozwoli rozwijać markę LaLiga na tym rynku, ale także promuje rozwój krajowej piłki nożnej i zapewnia miejsca, w których fani mogą poczuć z bliska pasję, która otacza rozgrywki.
– Nie ma lepszego partnera niż GCOX pod względem realizacji naszych planów rozwoju w Azji i na Bliskim Wschodzie. Relacje firmy i jej doświadczenie, a także wprowadzenie na rynek tokenów przedstawiających sportowców najwyższego poziomu, takich jak Manny Pacquiao, Michael Owen i Caroline Wozniacki, gwarantują silne partnerstwo – dodał.
Dzięki umowie GCOX chce skorzystać z nowych możliwości biznesowych poprzez mecze przedsezonowe z udziałem lokalnych klubów, cyfrowe aktywacje, czy wydarzenia z ambasadorami.