Nike App w końcu w Polsce
Trochę to trwało, ale i w Polsce pojawiła się platforma zakupowa Nike App, w której na użytkowników czekają m.in. zaproszenia na wydarzenia, czy pierwszeństwo zakupu.
W ostatnich dniach aplikacja zadebiutowała na 13 nowych europejskich rynkach, w tym właśnie w Polsce.
– W Nike staramy się nawiązać długotrwałe relacje z członkami naszej społeczności, łącząc jednocześnie realne i cyfrowe doświadczenia w sprzedaży detalicznej. Nike App właśnie to robi, dostarczając indywidualnych doświadczeń zakupowych i zbliżając fanów nowych technologii do naszej marki. Za pomocą aplikacji takie doświadczenia są teraz dostępne dla milionów klientów w 13 kolejnych krajach Europy, a sportowa pasja może, w dowolnym momencie, połączyć ich z Nike – powiedział Joris van Rooy, wiceprezes i dyrektor generalny Nike Direct EMEA.
Do końca roku mają być udostępnione kolejne możliwości, jak choćby Nike Fit, która za pomocą skanowania kamerą telefonu ma pomóc idealnie dopasować modele butów Nike.
Inną opcją będzie Nike App at Retail, która ma spersonalizować sposób zakupów podczas pobytu w sklepach stacjonarnych Nike.