SPFL szuka sponsora tytularnego
Scottish Professional Football League (SPFL) rozpoczęła poszukiwania nowego sponsora tytularnego.
To następstwo informacji od Ladbrokes. Brytyjski bukmacher poinformował, iż nie będzie przedłużał po sezonie współpracy z zarządcą rozgrywek piłkarskich w Szkocji.
Ladbrokes zakończy swój pięcioletni związek z ligą szkocką, ponieważ kontynuuje strategię zmniejszania swojej widoczności podczas meczów piłki nożnej.
Neil Doncaster, dyrektor generalny SPFL, powiedział: – Właściciel Ladbrokes, GVC Holdings, niedawno ogłosiła zmniejszenie widoczności swoich marek bukmacherskich podczas meczów piłki nożnej, w tym w meczach SPFL w sezonie 2019/20.
Ladbrokes współpracę z SPFL rozpoczęło w 2015 roku. Pierwsza umowa była dwuletnia i opiewała najpierw na 2 mln funtów, a w kolejnym roku na 2,1 mln. Następnie podjęto decyzję o przedłużeni kooperacji na sezon 2017/18 za 1,5 mln. Dopiero wówczas podpisano kontrakt ważny do końca czerwca 2020 roku.