21.07.2019 10:32

Everton przedłuża istotne współprace

Everton FC przed startem nowego sezonu Premier League przedłużył dwa kontrakty z dotychczasowymi sponsorami.


Parafowano nowe porozumienia z włoską firmą spożywczą Fratelli Beretta oraz z USM Holdings, spółką holdingową należącą do Aliszera Usmanowa.

Fratelli Beretta zostaje pierwszym oficjalnym partnerem klubowej akademii Evertonu w sezonie 2019/20. Firma skorzysta z brandingu z przodu koszulek meczowych młodych piłkarzy, jak również z powierzchni reklamowej w kompleksie treningowym USM Finch Farm oraz przy każdym meczu domowym rozgrywanym przez akademię.

Fratelli Beretta otrzyma również zwiększoną ekspozycję reklamową podczas meczów domowych Evertonu na Goodison Park.

USM Holdings po raz pierwszy nawiązało współpracę z Evertonem w styczniu 2017 roku. To wtedy gigant nabył prawa do nazewnictwa Finch Farm w ramach pięcioletniej umowy.
Teraz USM Holdings stanie się oficjalnym partnerem dni meczowych Evertonu oraz zyska większą obecność w kanałach mediów klubowych. Głównie chodzi o marki MegaFon i Mail. Ru Group. Te dwa brandy będą też promowane na rękawkach koszulek treningowych pierwszej drużyny.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński