AS Roma wzbudziła kontrowersje
Gdy AS Roma ogłosiła transfer Leonardo Spinazzoli kibicom w oczy musiał rzucić się przekaz klubu w mediach społecznościowych.
Chyba nikt się czegoś takiego nie spodziewał. Na podzielonej grafice, z jednej strony uśmiechnięty piłkarz, z drugiej zdjęcie zaginionego dziecka. To element szeroko zakrojonej akcji i współpracy.
AS Roma zaczęła współpracować z amerykańskim Narodowym Centrum Zaginionych i Wykorzystywanych Dzieci oraz włoską organizacją Telefono Azzurro. Przy okazji kolejnych transferów będą prezentowane informacje o zaginionych dzieci. Co ważne, będą dwie wersje ogłoszeń: europejska i amerykańska.
– Pomysł powstał po artykule dotyczącym rocznicy wydania piosenki „Runaway Train” zespołu Soul Asylum – wyjaśnił Paul Rogers, dyrektor ds. mediów społecznościowych i cyfrowych AS Roma. – Pomyśleliśmy, że zrobimy coś podobnego dla generacji social media. Mamy ogromne zasięgi, chcemy wykorzystać ten potencjał, pomóc organizacjom w ich pracy.