23.06.2019 12:22

MLS nie zmienia marketu budowlanego

Major League Soccer (MLS) rozszerzyło współpracę z siecią marketów budowlanych Home Depot. Nowa umowa będzie ważna do 2022 roku.


W ramach kontraktu strony będą współpracować przy cyfrowej kampanii marki „która zostanie podkreślona gwiazdami ligi”. Ma ona promować produkty LG Electronics.

Wśród gwiazd MLS biorących udział w akcji „Summer of Soccer” są Diego Valeri (Portland Timbers), Diego Rossi (Los Angeles FC), Bastian Schweinsteiger (Chicago Fire) oraz Daniel Salloi (Sporting Kansas City).

Home Depot będzie także partnerem Campeones Cup w 2019 roku, corocznym meczem między mistrzami MLS i meksykańskiej Liga MX. Tegoroczna impreza odbędzie się 14 sierpnia.

Partnerstwo Home Depot i MLS sięga 2008 roku, a firma jest również partnerem meksykańskiej drużyny narodowej od 2003 roku. Home Depot jest również sponsorem lokalnym Atlanta United. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński