Cantona uczy jak podróżować
Hotels.com połączył siły z byłym piłkarzem, aby zachęcić Brytyjczyków do większej kultury, gdy ruszą na hiszpańską stolicę.
Działania podjęto przed finałem Ligi Mistrzów UEFA, w którym zagrają Liverpool FC i Tottenham Hotspur, Mecz odbędzie się 1 czerwca w Madrycie.
Hotels.com jest oficjalnym partnerem podróżniczym tych rozgrywek i przeprowadził badania nad przyzwyczajeniami kibiców podczas podróży.
Według nich jedna czwarta brytyjskich kibiców twierdzi, że w ogóle nie uważa się za kulturalną. Trzy czwarte z nich informuje, że nie odwiedzi galerii sztuki, gdy uda się za granicę. 43%, stwierdziło, że poszli do pubu lub baru przy okazji ich ostatniej europejskiej podróży na mecz wyjazdowy.
Ponad połowa (55%) twierdzi, że próbuje znaleźć żywność, która pochodzi z ich własnego kraju, zamiast próbować lokalnej kuchni, podczas gdy 20% przyznało, że nie wie, w którym mieście się znajduje, ponieważ są tam tylko po to, by oglądać piłkę nożną.
W kampanii Eric Cantona, była gwiazda Manchesteru United, oferuje wyjątkowe podejście do Madrytu. Hotels.com chce w ten sposób wpłynąć na zmianę podejścia fanów do wyjazdów na mecze, by także coś zwiedzili i doświadczyli.