World Rugby jest niepowstrzymane
World Rugby zaprezentował nową globalną tożsamość marki i kampanię marketingową dla rugby kobiet.
To próba zwiększenia globalnej ekspozycji i zachęcenia do udziału w kobiecej wersji rugby.
Globalny organ zarządzający rugby wybrał 15 zawodniczek z różnych kultur i grup wiekowych, które pojawiają się w materiałach nowej kampanii „Unstoppables”. Zostanie także zaprezentowany film z udziałem indyjskiej reprezentantki Sweta Shahi, który pokonał szereg barier w tym sporcie.
Dyrektor wykonawczy World Rugby, Brett Gosper, powiedział: – Jesteśmy przekonani, że rozwój kobiet w rugby to największa szansa na rozwój naszego sportu w ciągu następnej dekady. Ta kampania dotyczy uniwersalnej i globalnej postawy: zacznij rugby i stań się nie do powstrzymania. Jest to bardzo globalna postawa, którą kobiety mogą przyjąć i zidentyfikować.
Gosper dodał, że poziom uczestnictwa kobiet w rugby wzrósł o około 30 procent w ciągu ostatnich dwóch lat do tego stopnia. Według tych informacji 2,7 miliona z 9 milionów ludzi, którzy grają w ten sport na całym świecie, to kobiety.
Katie Sadleir, dyrektor generalna ds. rugby kobiet, wyjaśniła, że 15 bohaterek z kampanii pochodzi z rynków zidentyfikowanych przez World Rugby jako wzrostowe: – Zdecydowaliśmy się reprezentować różne rynki, na których ściśle współpracujemy ze związkami, aby pomóc im w planach rozwoju.
World Rugby zachęca fanów do uczestniczenia w kampanii i podzielenia się filmem za pomocą hashtagu #TryandStopUs na kanałach społecznościowych.