25.05.2019 14:16

Roland-Garros nie zmienia wody

Tuż przed rozpoczęciem tegorocznej edycji turnieju tenisowego Roland-Garros, jednego z czterech zaliczanych do Wielkiego Szlema, przedłużono ważną umowę.


Francuska marka wody mineralnej Perrier zgodziła się na czteroletnie przedłużenie długoletniej współpracy. Perrier był sponsorem Roland-Garros przez ostatnie 41 lat, a nowa umowa przedłuży ten związek do 2023 roku.

Zgodnie z porozumieniem Perrier otrzymał ekspozycję marki na całym terenie, gdzie rozgrywane jest wydarzenie, a także dostarczał wodę graczom.

Bernard Giudicelli, prezes Francuskiej Federacji Tenisowej (FFT), powiedział: – Długowieczność pokazuje przywiązanie, które wykracza poza zwykłe partnerstwo. Jest to hołd i chęć kontynuowania pisania z nami historii turnieju Roland-Garros i cieszymy się, że możemy kontynuować tę wspaniałą przygodę razem.

Marka Perrier należy do Nestlé.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński