Roland-Garros nie zmienia wody
Tuż przed rozpoczęciem tegorocznej edycji turnieju tenisowego Roland-Garros, jednego z czterech zaliczanych do Wielkiego Szlema, przedłużono ważną umowę.
Francuska marka wody mineralnej Perrier zgodziła się na czteroletnie przedłużenie długoletniej współpracy. Perrier był sponsorem Roland-Garros przez ostatnie 41 lat, a nowa umowa przedłuży ten związek do 2023 roku.
Zgodnie z porozumieniem Perrier otrzymał ekspozycję marki na całym terenie, gdzie rozgrywane jest wydarzenie, a także dostarczał wodę graczom.
Bernard Giudicelli, prezes Francuskiej Federacji Tenisowej (FFT), powiedział: – Długowieczność pokazuje przywiązanie, które wykracza poza zwykłe partnerstwo. Jest to hołd i chęć kontynuowania pisania z nami historii turnieju Roland-Garros i cieszymy się, że możemy kontynuować tę wspaniałą przygodę razem.
Marka Perrier należy do Nestlé.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



