Neymar promuje zapach odwagi
Informowaliśmy o współpracy marki Diesel Fragrances z Neymarem, gwiazdą reprezentacji Brazylii i Paris Saint-Germain.
Teraz wystartowała kampania, za którą odpowiada agencja Buzzman. Wspólnie przedstawiają swoją definicję odwagi w ramach kampanii „Spirit of the Brave”.
Działania promocyjne będą prowadzone na rynku północnoamerykańskim, południowoamerykańskim i europejskim.
W ciągu zaledwie 10 lat Neymar stał się gwiazdą wystawioną celownik milionów fanów, dziennikarzy i przeciwników. Każdy z jego gestów, każde z jego słów jest analizowane,, fotografowane, tweetowane, udostępniane. Więc co oznacza odwaga, kiedy jesteś Neymarem, piłkarzem, który stał się jedną z największych gwiazd na świecie?
Reklama ma na celu zdefiniowanie tego, co najbardziej przywiera do skóry Neymara Jr. i co nigdy nie zostało ujawnione na temat jego osobowości, co stanowi dla niego jego historię i stan umysłu: jego tatuaże. Rzeczywiście, każdy z jego 70 tatuaży ilustruje kluczowe wydarzenie w jego życiu. Materiał powstał pod okiem Marka Ziberta.