UFC wzmacnia pozycję w Chinach
Amerykańska organizacja Ultimate Fighting Championship od dłuższego czasu przymierza się do mocniejszego działania na rynku chińskim.
Jak zapowiedział niedawno szef marki, Dana White, UFC już latem otworzy tam swój ośrodka treningowo-badawczy, UFC Performance Institute.
– Mamy wiele planów na lato. Chcemy stworzyć nowe talenty i wprowadzić nowych ludzi. Latem otwieramy Performance Institute w Chinac – mówił.
Teraz natomiast UFC ogłosiło rozpoczęcie współpracy z marka Weibo, popularną, chińską platformą mediów społecznościowych. Dzięki podpisanej umowie Weibo będzie oficjalnym serwisem społecznościowym UFC w Chinach.
– Z dumą ogłaszamy niezwykle ważne porozumienie z liderem mediów społecznościowych w Chinach, który dysponuje 400 milionami aktywnych użytkowników – powiedział wiceprezes UFC na terenie Azji, Kevin Chang.
– Jesteśmy pierwszą organizacją MMA, która oficjalnie rozpoczęła współpracę z Weibo. Dzięki temu zyskamy ogromne możliwości dotarcia z naszymi produktami do nowych osób – dodał.
W ramach współpracy obu marek Weibo będzie udostępniać na swojej platformie materiały amerykańskiej organizacji oraz zaprezentuje uroczyste otwarcie UFC Performance Institute w Shanghaju.