13.05.2019 10:27

WTA startuje z nową kampanią

Women’s Tennis Association (WTA) jeżeli już robi globalną kampanie to dzieje się to raz na pewien czas. Ostatnia miała miejsce w 2015 roku.

Po czterech latach czas na „It Takes”, za którą stoi agencja Stevie & Fern z Florydy. W jej ramach WTA zapytała ponad 140 tenisistek, począwszy od tych z niższych szczebli do rosnących talentów i uznanych gwiazd, w tym mistrzynię US Open i Australian Open – Naomi Osakę – o to, co je napędza, co pomogło przekształcić je w elitarnych sportowców i kobiety, którymi są dzisiaj.

– Współpracowaliśmy bardzo blisko z zawodniczkami i turniejami, ponieważ „It Takes” jest ich własną tożsamością. Nie ma dwóch takich samych tenisistek. Co je napędza? Oczywiście, będą wspólne mianowniki, ale jest to bardzo indywidualnie dostosowana kampania – powiedział prezes WTA, Micky Lawler.

Działania rozpoczynają się 13 maja na platformach cyfrowych i społecznościowych WTA, ale i turniejów oraz poprzez nadawców przeprowadzających relacje z wydarzeń pod egidą organizacji.

W 2015 roku kampania WTA była prowadzona pod hasłem „Power to inspire”.

 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński