09.05.2019 13:30

Messi i Neymar w kampanii Mastercard

Kilkanaście dni temu wystartowała nowa kampania Mastercard, która właśnie dotarła także do Polski. Jest ona prowadzona pod tytułem „The Red Ball”.


Działania objęły 45 krajów, a jej bohaterami są między innymi piłkarze Leo Messi (FC Barcelona, Argentyna) oraz Neymar (Paris Saint-Germain, Brazylia). Pojawiają się też Dan Carteter, Bryan Habana, Annika Sorenstam, Ana Ivanovic i Valeri Kamensky.

Tytułowa „czerwona piłka” symbolizuje połowę logo Mastercard. – Ludzie oczekują dziś czegoś więcej niż świetnego produktu – oczekują, że marki będą miały swój punkt widzenia, a dzięki Start Something Priceless pokazujemy, że Mastercard taki ma. Zawsze byliśmy marką skoncentrowaną na doświadczeniach i rzeczach, i cieszymy się, że nasi globalni ambasadorzy jednoczą się, by zademonstrować w zabawny sposób, że razem wszystko jest możliwe. To jest wiadomość, która przypomina ludziom, że wszystko jest lepsze i mocniejsze, gdy się razem spotykamy i bawimy – tłumaczy Raja Rajamannar, główny specjalista ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.

Za kreację odpowiada agencja McCann.

 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński