Reprezentacja kobiet z większym potencjałem?
„Lwice” cieszyły się większym zainteresowaniem sponsorów i marek na tegoroczne Mistrzostwa Świata FIFA kobiet niż w zeszłym roku kadra mężczyzn.
W ciągu ostatnich kilku miesięcy reprezentacja Anglii kobiet zapewniła sobie umowy z gigantem napojów Lucozade, marką piwa Budweiser oraz sklepem z artykułami zdrowotnymi i kosmetycznymi Boots UK.
Georgina Lewis, dyrektor marketingu w Angielskiej Federacji Piłkarskie (FA) dodała, że różne firmy skontaktowały się z organem zarządzającym angielską piłką nożną w sprawie potencjalnej współpracy.
Lewis powiedziała: – Jeśli chodzi o kontakty przychodzące pod kątem chęci współpracy z nami tego lata, to szczerze mówiąc, jest ich prawdopodobnie więcej niż w zeszłym roku na Mistrzostwa Świata mężczyzn.
Piłka nożna kobiet w Anglii cieszy się ostatnio rosnącą popularnością, przyciągając znaczące zainteresowanie sponsorów, ale i kibiców.
Marzena Bogdanowicz, szefowa działu reklamy i marketingu FA w piłce nożnej kobiet, dodała: – Rozpętała się pozytywna burza, co na pewno jest związane także z większą świadomością dotyczącą równości płci. To stworzyło falę, która zbliża się teraz do punktu krytycznego i myślę, że wszyscy to zauważają. Myślę, że to właśnie mówią marki, że chcą być częścią tego. Telefony zaczęły dzwonić całkiem często.