Mbappé promuje ekologiczną żywność
Kylian Mbappé, piłkarz Paris Saint-Germain i reprezentacji Francji, podpisał dwuletnią umowę o współpracy z marką ekologicznej żywności.
Mistrz świata z 2018 roku został ogłoszony globalnym ambasadorem Good Goût, francuskiej marki ekologicznego jedzenia dla dzieci.
20-latek będzie twarzą linii produktów Good Goût Kidz, która trafi do sklepów w całej Europie od połowy czerwca.
Marka sprzedaje obecnie produkty we Francji, Belgii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Holandii, Estonii i Niemczech. Planuje także start na innych rynkach europejskich i wybranych krajach azjatyckich jeszcze w tym roku.
Partnerstwo będzie początkowo obowiązywać przez dwa lata. Natomiast Mbappé i Good Goût będą również pracować nad wspólnymi działaniami związanymi z uruchomieniem fundacji charytatywnej przez napastnika.
Mbappé był już zaangażowany w działalność charytatywną w swojej karierze piłkarskiej. W 2018 roku Przekazał swoje pieniądze zdobyte za tytuł na mundialu dla Premiers de Cordée, które organizuje imprezy sportowe dla dzieci niepełnosprawnych.
Mbappé powiedział: – Good Goût to marka, która stara się wychowywać zdrowsze dzieci. W ostatnich miesiącach zrozumiałem pasję i energię, jaką Good Goût wkłada w tworzenie dobrej, smacznej, ekologicznej żywności dla dzieci.