ESPN+ jeszcze nie ma powodów do radości
Disney, właściciel sportowej platformy streamingowej ESPN+, poinformował, że do końca 2024 roku serwis może przyciągnąć od 8 do 12 milionów użytkowników.
Dyrektor finansowa Disneya, Christine McCarthy, podczas spotkania z inwestorami powiedziała również, że w roku 2019 i 2020 platforma sportowa przyniesie około 650 milionów dolarów straty. Rentowność natomiast ma osiągnąć w roku 2023.
Na razie, w ciągu zaledwie dwunastu miesięcy od uruchomienia serwisu, ESPN+ przyciągnął pod swoje skrzydła ponad 2 miliony użytkowników.
Analitycy przewidują, że do końca roku 2019 około 2,7 miliona osób będzie miało wykupiony płatny dostęp do platformy streamingowej Disneya.
Serwis ESPN+ miał swój debiut w kwietniu roku 2018, a miesięczna cena jego subskrypcji wynosi 5 dolarów. Serwis na razie jest dostępny dla użytkowników w USA. Na platformie można oglądać też gale UFC, największej organizacji MMA na świecie. Warto przypomnieć również, że w dniu transmisji pierwszej gali UFC na ESPN+, serwis zyskał 525 tysięcy nowych abonentów i był to najlepszy dzienny wynik przyrostu klientów.