04.04.2019 11:00

Roc Nation Sports stawia na piłkę

Kro po kroku i agencja marketingowa założona przez Jay-Z, czyli Roc Nation Sports robi się ważna w europejskiej piłce nożnej.


Pierwszym piłkarzem na pokładzie był Jerome Boateng, a w ostatnim czasie dołączyli kolejni. Najpierw Romelu Lukaku i Eric Bailly z Manchesteru United, a teraz Kevin De Bruyne z Manchesteru City.

Reprezentant Belgii wydaje się najbardziej znaczącym nazwiskiem w piłkarskim portfolio firmy, która do tej pory skupiała się głównie na rynku amerykańskim poprzez współpracę z koszykarzami, baseballistami oraz futbolistami.

Roc Nation ma pomóc w rozwoju indywidualnej marki swoich klientów. Mają między innymi poszukiwać partnerów komercyjnych oraz dbać o relacje z mediami.

Warto dodać, że gdy Lukaku i Bailly związali się z amerykańską firmą zbiegło się to z kontraktami tych graczy z Pumą. Czy De Bruyne także niebawem zamieni adidasa na inną niemiecką firmę odzieżową?  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński