13.03.2019 15:20

Joshua nie zmienia napoju

Anthony Joshua, gwiazda boksu, pozostanie ambasadorem marki Lucozade, z którą współpracuje od marca ubiegłego roku.

Joshua nie zmienia napoju

Liam Angel, starszy menadżer marki Lucozade Sport, odmówił podania dokładnych szczegółów dotyczących przedłużenia umowy z pięściarzem. Ujawniono jedynie, że marka ma na celu wykorzystanie amerykańskich mediów społecznościowych, aby dotrzeć do nowych konsumentów.

Joshua ma ponad 2 miliony obserwujących na Twitterze, a także jeden z największych profili sportowych na Instagramie z ponad 8,5 milionami obserwujących.

Tymczasem zaprezentowany został nowy smak napoju Lucozade Sport. „Fruit Punch” czyli napitek dedykowany bokserowi będzie dostępny tylko w Wielkiej Brytanii. Na butelkach pojawi się hasło „Be Humble”.

Warto przypomnieć zeszłoroczną reklamę z Joshuą:
 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński