07.03.2019 13:02

Puma zyskała pomoc od Dark Horses

Puma, niemiecki producent odzieży i sprzętu sportowego, od dłuższego czasu bardzo mocno inwestuje w piłkę nożną.

Puma zyskała pomoc od Dark Horses


Nie dziwi, iż firma wybrała agencję marketingu sportowego, by ten potencjał wykorzystać. Pierwszym etapem będzie realizacja działań związanych z tegorocznymi Mistrzostwami Świata FIFA kobiet.

Dark Horses (część Lucky General) ma realizować dla Pumy globalne kampanie reklamowe w obszarze piłki nożnej.

Dark Horses ponoć w przetargu okazało się lepsze od siedmiu innych firm. Jednak ich nazw nie ujawniono.

W kontekście mundialu kobiet warto dodać, że Puma współpracuje z laureatką Złotej Piłki „France Football”: 2018 oraz najlepszą piłkarką FIFA w minionym roku, czyli Adą Hegerberg. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński