SportPesa sponsorem tytularnym w F1?
Zespół Racing Point z Formuły 1 ma ogłosić nową umowę sponsoringową z firmą bukmacherską SportPesa.
Racing Point, wcześniej znany jako Force India, ma podpisać dwuletnią umowę z internetową marką hazardową.
Według doniesień medialnych Racing Point zaprezentuje nowego sponsora 13 lutego na Toronto Motor Show.
Kenijska firma hazardowa zapłaci 8 milionów dolarów w pierwszym roku obowiązywania umowy, a następnie 10 mln w 2020 roku. Kontrakt ma możliwością przedłużenia o jeden rok za kolejne 12 mln. W ramach umowy SportPesa otrzyma m.in. ekspozycję marki na bolidach.
Od momentu premiery w 2014 roku, SportPesa stała się wiodącą afrykańską platformą zakładów sportowych i jest znana z tego, że jest firmą skoncentrowaną na społeczności.
Współpraca z Racing Point nie jest pierwszym przedsięwzięciem marki w branży sponsoringu sportowego. Jest m.in. sponsorem głównym Everton FC występującego w Premier League.