07.01.2019 10:01

Olympique stawia na kibiców

Olympique Marsylia, czołowy klub Ligue 1 Conforama, uruchomił ciekawy projekt wideo. Chce w ten sposób podkreślić rolę fanów.

Kluby piłkarskie mają często duży problem jak umieścić swoich najbardziej zagorzałych fanów w swojej strategii komunikacyjnej.

W Olympique uznano, że warto stworzyć nową serię filmów zatytułowaną „OM Original”. Jest ona skierowana do najwierniejszych fanów i… cieszy się dużą popularnością. Pierwszy odcinek poświęcony Geraldine, krawcowej z grupy kibicowskiej South Winners. Materiał ma już niemal 21 tysięcy wyświetleń.

Warto dodać, że dla klubu nie jest to pierwsza taka inicjatywa. Gdy wdrażali swoje konto na Dugout, przygotowano film dokumentalny „Marseille, a football city”, w którym ilustrowano rolę klubu dla miasta Marsylia. Dokument został doceniony przez fanów oraz specjalistów z branży.

 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński