31.10.2018 17:03

Viber wypromuje Camp Nou

Fani odwiedzający Camp Nou będą mogli wkrótce tworzyć wyjątkowe filmy, dzięki współpracy klubu z aplikacją Viber.

FC Barcelona współpracować będzie z dostawcą treści piłkarskich Dugout i platformą konsumencką Vivoom. Celem tej kooperacji jest zwiększenie zaangażowania fanów podczas wycieczek na stadionie.

 
Użytkownicy Vibera będą mogli nagrywać filmy na Camp Nou dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) udostępnionej przez Vivoom, która zawiera filtry zaprojektowane w celu ulepszania treści trafiających później na media społecznościowe.
 
Współpraca jest następstwem działań dążących do zwiększenia zainteresowania muzeami i stadionami w Barcelonie, wspieranych przez obie platformy. W ofercie dodatków filmowych znaleźć można m.in. podpisywanie fałszywej umowy z klubem, powitanie na stadionie przez trenera lub zawodników FCB, czy udział w konkursie umiejętności.
 
– To partnerstwo jest doskonałym przykładem tego, jak marki mogą wykorzystywać nowoczesne technologie do interakcji z odbiorcami. – mówi dyrektor wykonawczy Vibera, Djamel Agaoua.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing