24.10.2018 12:00

England Rugby zachowa czystość

Należąca do koncernu Unilever marka Persil będzie oficjalnym partnerem pralniczym England Rugby.

Obie strony porozumienia mają zachęcać kampaniami całe rodziny do uprawiania sportu poza domem w ramach akcji "Dirt is Good". Aktywując partnerstwo, Persil ma zorganizować konkurs dla dzieci, w którym do wygrania będzie możliwość zostania oficjalną maskotką kadry narodowej podczas jesiennych rozgrywek Autumn International.

 
– Jednym z naszych kluczowych celów jest dążenie do wspierania dzieci i rodziców do spędzania czasu na świeżym powietrzu, aby czerpać z życia całymi garściami. Uważamy, że nasza współpraca z England Rugby to doskonała droga do jego realizacji. – mówi Gemma Cleland, wiceprezes Unilever.
 
W ramach porozumienia, męska i kobieca reprezentacja Anglii zostanie także wyposażona w produkty Persila.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing