16.10.2018 08:02

Formuła E z Heinekenem

Seria wyścigów elektrycznych pod szyldem Formuły E podpisała pięcioletnią umowę sponsorską z browarem Heineken.

Umowa ta sprawi, że holenderski koncern będzie oficjalnym partnerem piwnym dla serii począwszy od bieżącego sezonu. Partnerstwo zostało ogłoszone podczas imprezy w Amsterdamie, w której udział wzięli m.in. dyrektor wykonawczy Formuły E Alejandro Agag i senior global brand director Heinekena, Gianluca Di Tondo.

 
– To ekscytujący czas dla serii, a zaangażowanie globalnej marki premium pokroju Heinekena potwierdza, że idziemy w dobrym kierunku. – stwierdził Agag.
 
– Nowe partnerstwo stanowi uzupełnienie naszej współpracy z Formułą 1 i innymi dużymi platformami sponsoringowymi, jak z Ligą Mistrzów UEFA, czy Rugby World Cup. – dodał Di Tondo.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing