15.10.2018 11:00

ESPN tylko dla kobiet

Amerykańska sieć telewizyjna ESPN uruchomiła w Meksyku usługę sportową skierowaną do kobiet.

espnW ma zawierać treści poświęcone sportowi, kulturze i stylowi życia z kobiecej perspektywy. Oficjalne odsłonięcie marki w Meksyku zbiegło się z coroczną akcją uświadamiania problemów zdrowotnych związanych z rakiem piersi w tym kraju.
 
ESPN chce promować sport kobiecy w telewizji oraz w swoich platformach cyfrowych i społecznościowych. Rezultatem takich działań ma być przyciągnięcie przed telewizory większej ilości kobiet oraz zwiększenie zasięgu kobiecego sportu.
 
Badania tego nadawcy w 2017 roku ujawniły, że średnio kobiety spędzały na platformach ESPN godzinę i czterdzieści minut dziennie. Dodatkowe badania w połowie 2018 roku pokazały, że 23% cyfrowych klientów sieci to właśnie kobiety.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing