10.10.2018 11:04

GCP zrewolucjonizuje kolarstwo?

Szef nowego chińskiego zespołu kolarskiego chce zwiększyć budżet teamu poprzez nowy model inwestycyjny dla sponsorów.

Tim Kay, który stanie na czele zespołu GCP od 2020 roku, stwierdził w prasie branżowej, że chce ułatwić zespołom World Touru pozyskiwanie sponsorów dużej marki. Jednocześnie, chce zainteresować swoim projektem takich sponsorów, którzy zdecydują się w długoterminowe inwestycje.
 
Kay planuje integrację sponsoringu z możliwościami inwestycyjnymi, takimi jak finansowanie hoteli o tematyce rowerowej, budowa luksusowych centrów handlowych i ośrodków sportowych w Chinach. Zyski pozyskiwane z tych źródeł dałyby inwestorom pewną stopę zwrotu i sfinansowałyby działalność ekipy.
 
Takie działania umożliwiłyby również rywalizującym zespołom i kolarzom inwestowanie w przedsięwzięcia realizowane w Azji.

 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing