29.09.2018 16:02

IHF udostępnia prawa Lagardère Sports

Agencja Lagardère Sports będzie partnerem Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej (IHF) w zakresie dystrybucji mediów.

Umowa obejmuje swoim zasięgiem osiem globalnych imprez IHF, począwszy od 26. mistrzostw świata mężczyzn w Niemczech i Danii na początku 2019 roku.
 
Agencja i federacja podpisały kontrakt, który obowiązywać ma w latach 2019-2025. Lagardère Sports posiada tym samym wyłączne prawa do dystrybucji mediów, jak również produkcji sygnału telewizyjnego do wydarzeń IHF. Oznacza to m.in., że agencja zajmie się tworzeniem i dystrybucją treści, w tym programów mających zwiększyć zaangażowanie fanów i poszerzać zasięg tej dyscypliny sportu.
 
Transakcja ta wzbogaca i tak bogate portfolio firmy, która zajmuje się marketingiem w obszarze piłki nożnej, golfa, tenisa, Formuły 1, koszykówki i igrzysk olimpijskich.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing