13.09.2018 13:00

Tottenham z chińską ekspansją

Angielski Tottenham Hotspur FC stał się pierwszym klubem Premier League, który obecny będzie na chińskiej platformie wideo Douyin.

Klub ma publikować na niej krótkie treści wideo, takie jak urywki z treningów, czy filmy z szatni, aby przyciągnąć zainteresowanie azjatyckich fanów. Platforma Douyin ma ponad 100 milionów zarejestrowanych użytkowników i generuje ponad miliard wyświetleń dziennie.

 
Douyin jest jednocześnie szóstą najczęściej pobieraną aplikacją na świecie w pierwszym kwartale 2018 roku na urządzeniach z systemem iOS i Android. 
 
Tottenham ma blisko 45 milionów fanów w Chinach, związanych z oficjalnymi fan klubami w Szanghaju i Pekinie. Częścią tego sukcesu jest m.in. konto w serwisie Weibo, które śledzi 1,7 miliona kibiców. Również chiński komunikator WeChat przyciąga uwagę lokalnych fanów.
 
Związek z Douyin jest kolejnym krokiem Tottenhamu w partnerstwie z agencją Mailman Group, która napędza aktywność w mediach społecznościowych "Kogutów" w Chinach.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing