12.09.2018 09:45

UFC z nowym partnerem

Organizacja UFC wybrała producenta sportowych przekąsek na swojego oficjalnego partnera.


W ramach umowy, produkty z serii P3 Portable Protein Packs wykorzystywać będą status "Official Protein Snack", tworząc nową, ekskluzywną kategorię sponsoringu przy organizacji MMA.

 
P3 to produkty z połączenia mięsa, sera, orzechów i owoców, które dystrybuowane są w jednym opakowaniu. Występują w wielu odmianach i rozmiarach, oferując konsumentom wygodne sposoby na uzupełnienie białka w organiźmie.
 
Od czasu wprowadzenia marki do sklepów, szybko zaczęła ona zyskiwać klientów na terenie USA.
 
Logo P3 widoczne ma być w oktagonie podczas wybranych wydarzeń UFC do końca 2018 roku. Dodatkowe aktywacje objąć mają widoczność marki w ramach transmisji telewizyjnych UFC, cyfrowych kampanii medialnych i integracji z Fight Week. W wybranych punktach sprzedaży produktów pojawić mają się zdjęcia zawodników UFC i oficjalne logo organizacji.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing