10.09.2018 14:00

Premier League staje do przetargów

W zeszłym tygodniu angielska Premier League wysłała trzy zaproszenia do przetargów telewizyjnych obejmujących 50 rynków.

Pierwsza oferta dotyczyła rynków niemieckojęzycznych, obejmujących Austrię, Niemcy, Liechtenstein, Luksemburg i Szwajcarię. Oferty na okres trzech sezonów – od 2019/2020 do 2021/2022 – nadawcy składać mogą do 1 października. Obecnie prawa są w posiadaniu należącej do firmy Perform Group platformy DAZN.
 
Dwa pozostałe zapytania na prawa w tym samym cyklu zostały wysłane do zainteresowanych podmiotów w Ameryce Środkowej i Południowej oraz na Karaibach. W Ameryce Środkowej i Południowej mecze rozgrywek pokazują obecnie płatni operatorzy DirecTV Latin America i Sky Mexico. 
 
Na Karaibach angielską piłkę transmituje zaś Telco Cable & Wireless Communications.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing