05.09.2018 17:36

NBA z muzycznym partnerem

Producent słuchawek Beats by Dr Dre podpisał kompleksową marketingową i merchandisingową umowę z ligą NBA.

Umowa zakłada, że firma będzie oficjalnym dostawcą słuchawek i głośników bezprzewodowych oraz szeroko pojętym partnerem audio NBA, WNBA, NBA G League i USA Basketball. Porozumienie wejdzie w życie od początku października br.
 
Długoterminowy kontrakt będzie opierać się na globalnej popularności producenta, który wykorzystać ma w swoich kampaniach promocyjnych takie gwiazdy, jak LeBron James, Draymond Green, James Harden, Ben Simmons, Jayson Tatum i Karl-Anthony Towns.
 
– Dzięki tej współpracy dokonamy ekscytującego połączenia sportu, pop kultury i technologii, aby dostarczać fanom niezrównane wrażenia i produkty klasy premium. – mówi komisarz NBA, Adam Silver.
 
Beats ma dostarczać swoje produkty zawodnikom i promować swoją ofertę podczas takich wydarzeń, jak Weekend Gwiazd, w trakcie draftu, czy spotkań promocyjnych w Chinach i Europie.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing