02.09.2018 10:33

Wieden+Kennedy stawia na oryginalność

Agencja reklamowa Wieden+Kennedy postawiła na nietypową promocję. Stworzyła bowiem zestaw piłkarski, na którym umieszczono logo wszystkich jej klientów.

Wieden+Kennedy stawia na oryginalność
Wraz z początkiem piłkarskiego sezonu 2018/2019, agencja podejmuje temat przesycenia reklamami. Zdecydowała się przy tej okazji na stworzenie piłkarskiego zestawu meczowego, z grafikami wszystkich swoich klientów.
 
– Jeśli chcesz, aby Twoje logo znalazło się na koszulce meczowej, albo po prostu pasjonuje Cię mecz na piątym poziomie ligowym, nie wahaj się z nami skontaktować. – przeczytać można w zabawnym komunikacie prasowym firmy. Iain Tait, dyrektor wykonawczy agencji patrząc na zdjęcie stwierdził: – Wygląda na niezbyt niewygodną.
 
– Szczególnie w sferze sportowej to przesycenie jest widoczne. Ronaldo reklamujący kubełek KFC, Sturridge w zielonym uniformie Subway, czy Messi uśmiechający się na pokładzie samolotu. Sponsoring jest ważną częścią piłki nożnej, jak sama gra. My – ludzie reklamy – jesteśmy temu współwinni. Tak, to skomplikowane. – mówi Freddy Taylor, założyciel W+K.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing