Informację o współpracy Grupy Santander z Ronaldo ogłoszono w Monako podczas losowania fazy grupowej Ligi Mistrzów. W wydarzeniu wziął udział były piłkarz, a także Juan Manuel Cendoya, starszy wiceprezes wykonawczy ds. komunikacji, marketingu korporacyjnego i badań w Banco Santander i wiceprzewodniczący Santander w Hiszpanii, Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu w UEFA Events, oraz Jürgen Griesbeck, założyciel i prezes organizacji streetfootballworld.
– Jestem niezmiernie szczęśliwy, że rozpoczynamy nasz sponsoring Ligi Mistrzów, najlepszych rozgrywek klubowych na świecie. Dzięki niemu będziemy mogli dotrzeć do nowych odbiorców i być bliżej naszych klientów na całym świecie. Niedawno odświeżyliśmy wizerunek marki Santander na bardziej nowoczesny i cyfrowy, a te rozgrywki to doskonała platforma do zwiększenia jej rozpoznawalności oraz promowania wartości banku związanych z przywództwem, zaufaniem i innowacyjnością. – stwierdził Cendoya.
Grupa Santander ogłosiła podpisanie umowy, w ramach której bank został oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów w listopadzie 2017 r. Umowa obejmuje trzy kolejne sezony począwszy od sezonu 2018/2019. Liga Mistrzów to najbardziej prestiżowe klubowe rozgrywki piłkarskie przyciągające rzesze kibiców na głównych rynkach w Europie i obu Amerykach, na których obecny jest Santander. Każdego roku finał rozgrywek jest wydarzeniem sportowym o największej oglądalności na świecie. Transmisja na żywo przyciąga przed telewizory ponad 160 milionów widzów. W mediach społecznościowych wydarzenie śledzi ponad 100 milionów osób.
Grupa Santander ogłosiła również, że będzie wspierać inicjatywę „Common Goal” prowadzoną przez streetfootballworld. Jest to międzynarodowa organizacja pozarządowa, która pomaga organizacjom, które poprzez piłkę nożną chcą przeprowadzać zmiany społeczne i poprawiać jakość życia osób potrzebujących.
Jednocześnie rozpoczęła się również kampania pod hasłem „Football Can” („Moc futbolu”), która informuje dlaczego Grupa Santander wspiera piłkę nożną – sport, który ma największą moc oddziaływania i poprawy życia społeczności lokalnych.
Po ponad dziesięciu latach sponsorowania największych rozgrywek w Ameryce Południowej – Copa Libertadores, a także ligi hiszpańskiej – LaLiga Santander, dzięki sponsoringowi Ligi Mistrzów oraz Ronaldo, który jest twarzą tej inicjatywy, Santander chce wzmocnić powiązanie marki z futbolem.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.