Southampton w telefonach
Southampton FC zapewni wsparcie dla nowej aplikacji na urządzenia mobilne, która ma zwiększyć możliwość interakcji kibiców z tym angielskim klubem.
Klub rozpoczyna kampanię marketingową, której tematem jest aplikacja wykrywająca twarze kibiców. Po darmowej instalacji na iPhonie lub telefonie z systemem Android każdy będzie mógł stać się częścią zespołu.
W jaki sposób? Aplikacja zapewni stały dostęp z oficjalną stroną internetową klubu. Program rozpoznający twarz pozwoli na stworzenie profilu kibica ubranego w strój meczowy Southampton FC, co później udostępnić będzie można dalej za pośrednictwem poczty, Facebooka lub Twittera.
– Zawsze fani byli w centrum naszej działalności, dlatego cieszymy się, że będziemy mogli ich zaangażować za pośrednictwem nowych technologii – mówi Chris Hayler, dyrektor ds. marketingu Southampton FC.
Zawodnikiem tego klubu jest Bartosz Białkowski.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Jak miliarder zbudował największy na świecie turniej tenisowy (na środku pustyni)?
Prawie 500 tysięcy osób przyjechało do kalifornijskiej Doliny Coachella, około 15 minut od Palm Springs, by słuchać muzyki i jeść wykwintne jedzenie, ale tłumy mają też oglądać tenis światowej klasy na Indian Wells.



