29.08.2018 11:45

Serie A udostępnia rękawy

Włoska Federacja Piłkarska (FIGC) wyraziła zgodę, aby kluby Serie A TIM miały loga sponsorów na rękawach koszulek.

Wniosek o możliwość umieszczania identyfikacji sponsorów na rękawach koszulek meczowych złożyły wszystkie kluby występujące we włoskiej ekstraklasie piłkarskiej podczas jednego z ostatnich spotkań roboczych z FIGC.

 
Ten ruch oznacza, że poza frontem i tyłem koszulek meczowych, zespoły będa mogły sprzedawać przestrzeń o wielkości 100 cm2 na ich lewym rękawie. Nie poinformowano jednak, kiedy nowe regulacje wejdą w życie.
 
– Reklama sponsorska jest dozwolona z przodu koszulki, z tyłu koszulki (pod numerem) i na lewym rękawie koszulek, a całkowita powierzchnia reklam nie może przekraczać 650 cm2." – brzmi oficjalny komunikat Lega Serie A.
 
Oznacza to, że Serie A dołączyła do Bundesligi, LaLiga i Premier League, które taką możliwość oddały w ręce klubów już jakiś czas temu. Dla przykładu, Manchester United FC zarabia na takiej umowie z Kohlerem 20 milionów funtów rocznie.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing