27.08.2018 06:02

Serie A w nowej szacie

Włoska Lega Serie A po ponownym podpisaniu kontraktu z firmą telekomunikacyjną TIM zmienia nieco grafiki wyróżniające jej rozgrywki.

Umowa sponsoringu tytularnego rozgrywek z TIM wygasła wraz z końcem ubiegłego sezonu, ale w związku z tym, że operator ligi nie znalazł innych chętnych na te prawa, w lipcu strony podpisały nową umowę. Na jej mocy, przez kolejne trzy sezony TIM będzie sponsorem tytularnym Serie A i Primavery. Umowa ważna do 2021 roku warta będzie 15 milionów euro rocznie. 

 
W sierpniu zaprezentowano nowe logo rozgrywek, które używane jest od początku bieżącego sezonu. Nowy branding stawia na centralne ułożenie litery "A", która wyróżnia włoską ekstraklasę. Według informacji prasowej, projekt ma zamknąć kolory włoskiej flagi w prostocie i symetrii form, prestiżu złota i autorytetu tejże litery.
 
Rebranding ten jest jednocześnie częścią złożonego projektu przebudowy marek Lega Serie A, bowiem grafiki wyróżniające Coppa Italia, Supercoppa i Primaverę również zostały odświeżone.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing