24.08.2018 06:02

Inter umacnia azjatyckie więzi

Włoski Inter podpisał kolejną regionalną umowę na rynek azjatycki. Partnerem klubu będzie A.O. Smith.

Chińska spółka jest częścią amerykańskiego koncernu US Boiler, produkującego urządzenia grzewcze. Kolejne umowy podpisywane przez Inter na tym rynku są wynikiem dużego popytu marketingowego na ten klub, w związku z nabyciem go przez azjatyckich właścicieli w 2016 roku.
 
Według należącej do klubu spółki Inter Media and Communication SpA, włoska ekipa zapłaciła 52,2 miliona euro dwóm chińskim agencjom, które negocjują w jej imieniu umowy sponsorskie na tym obszarze w latach 2017-2018.
 
W tym roku klub podpisał już umowy z FullShare (chiński konglomerat, który koncentruje się na osiągnięciu pozycji światowego lidera w zakresie zdrowego trybu życia) oraz Lvmama.com (chińska platforma turystyczna). Klub współpracuje także z grupą telewizyjną Changhong i koncernem motoryzacyjnym SWM Motors.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing