20.08.2018 17:01

LA 2028 drogie dla sponsorów

Organizatorzy igrzysk olimpijskich w Los Angeles są blisko akceptacji planu marketingowego, którego celem jest zebranie 2,5 miliarda dolarów ze sponsoringu.

Organizatorzy igrzysk opracowali plan pozyskiwania sponsorów imprezy. Nad działaniami czuwa prezes tej kandydatury – Casey Wasserman.
 
Aby zostać złotym partnerem Los Angeles 2028, firmy zapłacić będa musiały 100 milionów dolarów. Sugeruje się również, że sponsorzy nabyć będą mogli pakiety, które umożliwią im branding strojów kadry narodowej USA już podczas letnich igrzysk w Paryżu (2024) i zimowych w 2026 roku.
 
Według nieoficjalnych informacji organizatorzy igrzysk w Paryżu mają porozumieć się z operatorami Los Angeles 2028 w sprawie realizacji wspólnych transakcji marketingowych, w szczególności w zakresie infrastruktury technologicznej.
 
Zgodnie z zasadami MKOl, proces podpisywania umów partnerskich przez Los Angeles 2028 może rozpocząć się najwcześniej w styczniu 2019 roku.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing