19.08.2018 06:34

Bethard wchodzi na nowy rynek

Bethard Group, której ambasadorem i współwłaścicielem jest Zlatan Ibrahimović potwierdziła, że wchodzi na duński rynek hazardowy.

Bethard z siedzibą na Malcie powstał w pierwszym kwartale 2018 roku i jest jedną z najszybciej rozwijających się marek w branży hazardowej online. Teraz firma potwierdziła, że zapewniła sobie licencję na działalność na rynku duńskim.

 
Spółka w kwietniu rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową, w której występował Ibrahimović. Bethard potwierdza, że nadal będzie on pojawiał się jako globalny ambasador marki.
 
– 2018 to dla nas ekscytujący rok. Mieliśmy świetny początek, mocno rozwinęliśmy się na rynku brytyjskim. Nadszedł czas, by podbić Danię. – mówi Erik Skarp, dyrektor generalny Bethard Group.
 
Kilka dni temu firma została sponsorem drugoligowego Holstein Kiel. Czytaj więcej >>>
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing