16.08.2018 18:59

Coca-Cola wchodzi w markę Bryanta

Koncern spożywczy Coca-Cola kupił udziały w BodyArmor - marce, której większościowym udziałowcem jest Kobe Bryant.

Coca-Cola kupiła mniejszościowy pakiet udziałów w firmie produkującej napoje BodyArmor. Firma chce poprzez współpracę z byłym koszykarzem zwiększyć przewagę nad konkurencyjną marką Gatorade, która jest własnością PepsiCo.

 
BodyArmor produkuje napoje dla sportowców na bazie wody kokosowej o zwiększonym poziomie potasu i nie zawierających sztucznych barwników. W związku z tym mają być zdrowszą alternatywą dla takich produktów, jak napoje Powerade i Gatorade.
 
Nie ujawniono, jaki pakiet nabyła Coca-Cola, ani ile za niego zapłaciła. Wiadomo jednak, że umowa zapewnia Coca-Coli możliwość sukcesywnego zwiększania swojego zaangażowania w rozwój marki.
 
Kobe Bryant jest udziałowcem BodyArmor od 2013 roku.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing