15.08.2018 20:30

Liga Mistrzów na Facebooku

UEFA oznajmiła, że Facebook nabył prawa nadawcze na teren Ameryki Łacińskiej do rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA.

Pakiet, jaki nabył gigant społecznościowy zapewnia mu możliwość pokazania 32 meczów w każdym sezonie za darmo na łamach portalu przez kolejne trzy lata. W pakiecie znajduje się m.in. finał rozgrywek i mecz o europejski Superpuchar.

 
Tranmisje wzbogacone zostaną o skróty i magazyny, które publikowane będą każdego tygodnia rozgrywek.
 
– Jako największa globalna platforma społecznościowa, Facebook zapewni szeroki, bezpłatny dostęp do najbardziej prestiżowych klubowych rozgrywek na świecie. – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu piłkarskiej organizacji.
 
Facebook kilka dni temu potwierdził nabycie podobnych praw do rozgrywek hiszpańskiej LaLiga na subkontynent indyjski. Nieoficjalnie mówi się również o negocjacjach w sprawie azjatyckich praw do Premier League.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing