13.08.2018 12:56

Innowacyjne reklamy BVB

Niemiecka Borussia Dortmund wykorzystać ma wirtualną technologię reklamową podczas meczów ligowych.

Współpraca z agencją Lagardère Sports ma sprawić, że BVB będzie pierwszym klubem piłkarskim, który wykorzysta technologię licencjonowaną przez tę agencję. Umowa obowiązywać ma przez dwa sezony, ale obie strony współpracują na innych płaszczyznach na mocy porozumienia ważnego do końca rozgrywek 2025/2026.

 
– Ważne jest dla nas rozwijanie platform, z których korzystać mogą nasi partnerzy. Szukamy innowacji, które mają sens i które pasują do Borussii Dortmund. Reklama wirtualna oferuje wielkie możliwości. – mówi Carsten Cramer, przedstawiciel BVB.
 
W marcu operator niemieckiej Bundesligi zatwierdził możliwość stosowania technologii, która pozwala na wyświetlanie widzom różnych reklam na tych samych tablicach, w zależności od rynku, na którym się znajdują. Publiczność w Niemczech nie będzie widzieć żadnej różnicy, ani na stadionie, ani na ekranie, natomiast różne marki wyświetlane mogą być z uwzględnieniem kraju do którego sprzedano transmisję telewizyjną.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing