10.08.2018 06:21

WRC współpracuje z Nano Nino

Seria motoryzacyjna World Rally Championship nawiązała współpracę z hiszpańską firmą technologiczną Nano Nino.

Wieloletna umowa sprawia, że firma będzie oficjalnym partnerem WRC. W jej ramach uruchomiony zostanie specjalny program członkowski – WRC P1 – który zapewni fanom sportów motoryzacyjnych możliwość wyrobienia karty kibica WRC i ubiegania się o kartę kredytową typu pre-paid.

 
Posiadanie takich kart ma pozwolić fanom na oszczędności przy zakupie przedmiotów u partnerów WRC i w oficjalnych lokalach serii. Partnerstwo objąć ma także sklep internetowy WRC i jej platformę streamingową.
 
Przedpłacona karta kredytowa ma być dostępna już w połowie września. WRC zapowiada, że będzie mogła być używana jako zwykła karta debetowa lub kredytowa i będą akceptowana przez większość sprzedawców.
 
Członkowie, którzy dołączą do WRC P1 wezmą udział w losowaniach nagród – m.in. wycieczki na finałową rundę WRC w Australii w listopadzie.
 
Członkostwo w programie kosztować ma 60 euro. W tej cenie zawarty będzie m.in. półroczny dostęp do pakietu WRC+, w tym WRC All Live.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing