02.08.2018 13:54

AS Monaco otwiera się na Azję

Francuskie AS Monaco uruchamia oficjalne konta na chińskich portalach społecznościowych Weibo, Toutiao i Dongqiudi.

AS Monaco otwiera się na Azję

Ogłoszenie zamiaru utworzenia tych profili nastąpiło na kilka chwil przed rozegraniem francuskiego Superpucharu, który drugi raz w historii odbędzie się w Chinach. Na stadionie w Shenzhen Monaco zmierzy się w nim z Paris Saint-Germain.

 
Profil PSG istnieje na Weibo już od lutego, a ostatnio zespół pojawił się także na Dongqiudi.
 
– To podkreślenie naszych ambicji na arenie cyfrowej. Chcemy zwiększać liczbę naszych odbiorców i zyskać dodatkową widoczność. Chiny są jednym z naszych rynków docelowych w naszej międzynarodowej strategii rozwoju. – mówi Juli Ferre Nadal, dyrektor marketingu AS Monaco.
 
Ostatnio klub potwierdził także pozyskanie nowego sponsora. Przez dwa lata wspierał go będzie producent zegarków Le Rhöne.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing